Friday, July 8, 2011

Senarai hadiah yang bakal dimenangi pemenang Cute Girl Photo Contest (8 July-31 July 2011)


Assalamualaikum.

Nampaknya masih ramai lagi yang tak join contest ni. Setakat ni baru ada empat peserta. Pertandingan tak berapa sengitlah macam ni. Hehe. So, saya harap lebih ramai lagi yang akan join. Tak susah pun nak join.

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:

1. Terbuka kepada girl sahaja.
2. Snap gambar anda (seorang) dengan pose yang paling menarik dan comel. :))
3. Submit penyertaan anda dan gambar di wall page FB Sya's Craft. Sebelum tu kena like page ini dulu. Berikan juga detail penyertaan seperti nama.







4. Promote dan invite rakan-rakan untuk vote photo anda. Mereka harus like page Sya's Craft terlebih dahulu dan kemudian vote photo anda. 
5. Contest ini akan berlangsung dari 8 Julai sehingga 31 Julai. Selepas itu penyertaan akan ditutup dan photo yang mendapat  paling banyak vote akan dikira sebagai pemenang. 
6. Hadiah terbahagi kepada tempat pertama, kedua dan ketiga. 

So, apalagi cepat-cepat join contest ini. Simple je. 

1. Snap
2. Submit
3. Win

Okey sekarang nak cerita tentang hadiah-hadiah yang bakal dimenangi pemenang. Tapi tak tetap lagilah. Mungkin ada pertukaran atau penambahan nanti. Jom kita tengok. 

1ST

1. SHAWL
2. RIBBON
3. FELT PHOTO FRAME
4. KEYCHAIN
5. HP CHARM
6. BROADBAND CHARM
7. HP CASE

2ND

1. SHAWL
2. RIBBON
3. FELT PHOTO FRAME
4. KEYCHAIN
5. HP CHARM

3RD

1. RIBBON
2. KEYCHAIN
3. HP CHARM
4. BOOKMARK

Mungkin ada penambahan nanti dan Sya's Craft akan update. Contest ni sangat senang untuk join dan hadiah pun best-best. Rugi kepada sesiapa yang tak join. Snap photo anda, submit kat page Sya's Craft, invite kawan-kawan untuk vote dan menang! Sangat mudah kan. So, jangan tunggu lagi. Cepat join sekarang! :))




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...